Public relations

Kurz na míru

Základní info

ZÁKLADY PUBLIC &. MEDIA RELATIONS
Trénink je určen především pracovníkům oddělení pro styk s veřejností, tiskovým mluvčím, zaměstnancům obchodního oddělení, samostatným podnikatelům, zaměstnancům státních institucí a úřadů, kteří přicházejí do styku s veřejností nebo s médii a mají tak přímý vliv na utváření image svého zaměstnavatele nebo své firmy na veřejnosti.

CÍL:
Jako absolventi tréninku získáte znalosti a dovednosti potřebné pro účinnou a řízenou komunikaci s veřejností, zaměstnanci vlastní firmy či organizace, úřady apod. Naučíte se pozitivně ovlivňovat veřejné mínění a podporovat vhodnou komunikační strategií aktivity své firmy nebo organizace.

OBSAH:
Co znamená pojem public relations -- Oblasti a působení public relations -- Úkoly public relations -- Spolupráce a komunikace s médii -- Public relations jako součást prezentace -- Nástroje komunikace -- Komunikační strategie -- Krizová komunikace jako součást public relations -- Budování image.

PRŮBĚH:
Trénink je veden jako interaktivní pracovní seminář s výkladem a velkým důrazem na praktická cvičení.

PLÁN:
Obsah tréninku je standardně rozvržen do 2 dnů (á 8 hodin výuky). Optimálním řešením se ukazuje víkendový trénink spojený s relaxací a sportovním vyžitím mimo velká města.

Public relations

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.