Základní info
Co chce slyšet zákazník?
V roce 1997 byl uveden na český trh i program TRIOGRAMM , který na základě předchozího sebepoznání napomáhá "předpovídat" chování a reakce druhých lidí, což je samozřejmě pro obchodníka, podnikatele nebo pedagoga velmi důležité. Této schopnosti je možné využít při nejrůznějších jednáních s partnery i protivníky.
Absolvent kursu snadno zjistí, jakého člověka má před sebou.
* Zda je to spíše technický typ, takže mu bude například pračku nabízet spíše prostřednictvím technických parametrů.
* Nebo je to dobrosrdečný člověk, který nečte návod, ale je ochoten přístroj ihned a bez ohledu na rizika odzkoušet.
* Případně zda jde o jedince pro nějž je typické, že kupuje bez rozmýšlení a zpravidla poslední model.
Na základě těchto znalostí je možné sestavovat i celé pracovní týmy.
Právě jejich vhodné složení a vědomí vzájemného respektování se je zárukou
* vyšší výkonnosti jednotlivých lidí
* úspěšnosti reklamní kampaně
* nového výrobku
* ...