Přesvědčivě přesvědčivý

Kurz na míru

Základní info

Tento workshop by se mohl jmenovat třeba Efektivní prezentace nebo Komunikační dovednosti 1, Komunikační dovednosti 2, atd. Ale nejmenuje se tak ze dvou důvodů. Za prvé by takový název byl nuda a lidé se na nudných kurzech naučí mnohem méně. A za druhé tento workshop není určen těm, kteří sbírají certifikáty a účasti na školeních jako trofeje do svého profesního životopisu.

Tento workshop je určen tomu, kdo chce být

PŘESVĚDČIVÝ PŘESVĚDČIVĚ.

O čem je Přesvědčivě přesvědčivý?

Workshop skládající se ze dvou oddělených modulů + průběžný emailový koučink.

Den 1: Přesvědčovací jazyk aneb mluviti zlato

Tato část se zaměřuje na to, jak pomocí přesvědčovacích jazykových technik dosáhnout rychlého efektu a vydělat peníze či jiné věci.


Představte si, že budete umět:

*Připravit efektní začátek jakékoli prezentace tak, aby lidé nespustili oči z vašich rtů.

*Použít techniky, které využívají filmaři k vytvoření intenzivního prožitku.

*Udržet pozornost technikami, které nabudí tělo a mysl vašeho publika.

*Otestovat bleskově v průběhu prezentace, zda váš přístup funguje a podle toho postupovat dále.

*Plynule a elegantně použít hypnotický jazyk - 52 vybraných přesvědčovacích vzorců, kterým lidská mysl neodolá.

*V klidu obejít námitky a protesty – mnohdy ještě dříve, než si je lidé uvědomí a vznesou.

*Měnit intenzitu prožitku publika použitím určitých slovních spojení a "transformačního slovníku".

*Stát se kovářem slov a jazyka – něco co je nejen krásné, ale také vydrží a má praktické použití.

*Zakódovat do svého projevu "instrukci", jak mají lidé ve své mysli zpracovat obsah sdělení.

*Vytvořit "vyvrcholení" vaší prezentace tak, aby lidé přesně věděli, co mají udělat a co po nich chcete.

Den 2: Precizní otázky

Jednou z nejlepších a nejúčinnějších metod, jak přesvědčit, je klást otázky. Na položenou otázku totiž lidská mysl neumí neodpovědět. Otázky klademe, abychom se buď dozvěděli to, co potřebujeme, nebo za účelem "obohacení a aktualizace" stávajících představ a map našeho publika. Dobře vybrané otázky vám umožní elegantně a přesvědčivě měnit přesvědčení, hodnoty, podle kterých se lidé rozhodují a také je vést k akci - třeba, aby s vámi podepsali kontrakt, zatleskali vám nebo vás v něčem podpořili.

Možná vás zajímá, co si vyzkoušíte a osvojíte v tomto modulu:

*Jak proniknout do myšlenkové mapy vašeho publika a jak je ovlivnit.

*Jak zjistit co si lidé opravdu myslí a reagovat na to.

*Diagnostická baterie - metamodel.

*Jak skrytě a nepřímo odhalit kriteria, podle kterých se lidé rozhodují.

*Jak se odlišit od konkurence.

*Jak elegantně konverzačně zjistit rozpočet klienta.

*Jak si rychle získat klientovu důvěru.

*Jak pomoci klientovi aktualizovat a obohatit jeho představy.

*Jak vymezit rámec pro diskuzi a klientovo uvažování.

*Jak zapůsobit jako expert.

*Jak pomoci klientovi ze slepé uličky.

*Jak se nenechat tlačit ke zdi.

*Jak koučovat klienta k tomu, aby společně našel „řešení“ – s Vámi.

*Jak zvládnout debaty o ceně.

*Jak zapojit smysly klienta do vizualizace spolupráce.

*Jak vést klienta k rozhodnutím tady a teď.

Přesvědčivě přesvědčivý

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.