Práce s vnitřním zákazníkem a vnitrofiremní komunikace

Kurz na míru

Základní info

Orientace na zákazníka je nejdůležitější filosofií každé společnosti. Účastníci kurzu se naučí identifikovat vnitřního a vnějšího zákazníka, zjišťovat potřeby vnitřního zákazníka a pracovat s vnitřním zákazníkem. Studenti se seznámí se způsoby naplňování potřeb vnitřního zákazníka a vytvářet zpětnou vazbu.
Druhým neméně důležitým programem semináře jsou způsoby vnitrofiremní komunikace - práce s komunikačními styly, typy a řešení konfliktů, stres a časové plánování. Kurz je doplněn praktickými cvičeními.

Práce s vnitřním zákazníkem a vnitrofiremní komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.