PR strategie pro interní komunikaci

Kurz na míru

Základní info

 

  • Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu

  • Jak uchopit přesun PR komunikace do digitálních médií a využít možnosti content marketingu

  • Definování komunikačních cílů dle SMART

  • Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit

  • HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení

  • Volba vhodných komunikačních kanálů

  • Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme

  • Firemní časopis a pravidla jeho tvorby

  • Jak využít sociální sítě interně

  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations

  • PR a krizová komunikace – připravte se včas

 

PR strategie pro interní komunikaci

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.