Základní info
Účastníci
? Bez omezení. Velikost skupiny do 16 účastníků.
Cíle
? Identifikace vynikající a špatné péče o zákazníky.
? Identifikace cesty ke zlepšení péče o zákazníky ve vaší vlastní práci.
? Identifikace cesty ke zlepšení péče o zákazníky ve vaší pracovní skupině/týmu/oddělení.
? Ukázka, jak využít dovednosti efektivní péče o zákazníky k řešení problémů zákazníků.
Obsah
? Úvod do workshopu
? Co je dobrá péče o zákazníky?
? Vaše práce a uspokojení zákazníků
? Zákazníci jsou také lidé
? Jednání zákazníků jako lidí
? Vytváření dovedností v zákaznických službách
? Aplikace "On The Job"
? Akční plánování a ukončení workshopu
Délka
Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd.