Základní info
Termín a místo konání
29. 10. 2013 (Praha)
Kurz pomáhá účastníkům naučit se tvořit efektivní strukturu jednání, měnit obchodní jednání dle typologie partnera v komunikaci, rozlišovat mezi komunikační a technickou stránkou obchodního jednání, dále také vytvořit osobní manuál pro změny ve struktuře jednání, pochopit vliv složek komunikace na vytvoření vztahu, naučit se rozpoznat vážně míněné námitky a jejich zvládání či umět si říci o obchod.
Obsah kurzu
- Analýza vlastností a užitků nabízeného zboží x konkurence
- Osobní diagnostika
- Typologie klienta, zahajovací rozhovor s diagnostickými cíli, prolomení bariér
- Zjištění potřeb
- Tvorba systému otázek dle typologie klienta a předpokládaných potřeb, rozhovor
- Užitková prezentace x prezentace vlastností
- Překonávání námitek
- Závěr, příprava pro další jednání - ”řekni si o obchod”
- Specifika telefonického prodeje
- Následná péče o klienta
- Analýza obchodního jednání
Cílová skupina
- Kurz určený obchodníkům, prodejcům i prodavačům.
Cena
2 840,- / kurz