O grafice na webu

Kurz na míru

Základní info

Smyslem tohoto školení je nabídnout účastníkům co nejucelenější pohled na význam a úlohu grafiky v prostředí propagace na internetu. Obal prodává, což platí i na webových stránkách. Obalem není pouze design, který dodá tvůrce webu, ale také ilustrativní grafika tvořící součást obsahu, na což se často zapomíná. O této problematice a mnohem více se dozvíte na tomto školení, má inspirovat k tomu, jak zvýšit úspěšnost na internetu pomocí grafického projevu.

Školení je určeno pro marketéry, manažery odpovědné za prodej, propagaci a rozvoj firmy, stejně tak jako pro grafiky, designery a fotografy, jež si chtějí rozšířit oblast působení o prostředí internetu.

Osnova školení:

  1. Způsob lidského vnímání vizuálních podnětů (grafiky)
  2. Jak může grafika ovlivnit chování lidí
  3. Různé skupiny vnímají grafiku různým způsobem
  4. Jaké možnosti v grafice nabízí internet
  5. Jednotný grafický projev aneb „Grafický manuál Corporate Indentity”
  6. Charakteristiky webové grafiky
  7. Webová grafika vs. navigace a použitelnost webu
  8. O symbióze grafiky a textu
  9. Význam doprovodné grafiky k tématu článku (stránky)
  10. Jaké SW nástroje lze doporučit pro webovou grafiku
  11. Čeho se vyvarovat

O grafice na webu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.