Základní info
CHCETE VĚDĚT:
Jací lidé jsou ve vaší organizaci pokládáni za úspěšné?
Jak vnímají vaši zaměstnanci zacházení s nimi?
Jak jsou vaši zaměstnanci spokojeni s řešením konfliktů?
Jak zaměstnanci vnímají rozhodovací procesy?
Jak jsou zaměstnanci spokojeni s řešením pracovních problémů?
Co se požaduje od dobrého vedoucího?
Jak jsou lidé spokojeni s vedením pracovních skupin?
Co jsou lidé ve vaší firmě ochotni tolerovat?
Jak charakterizují zaměstnanci komunikaci ve firmě?
Jak vnímají porady?
Jak jsou spokojeni s uznáním a odměnou za vykonanou práci?
Jak zaměstnanci hodnotí spolupráci mezi jednotlivými organizačními celky ve firmě?
TEDY CHCETE MÍT OBJEKTIVNÍ INFORMACE O STAVU VAŠÍ FIREMNÍ KULTURY?
Lze to změřit. Měření je postaveno na dvou dotaznících, které se vzájemně doplňují, přičemž jeden je přednostně orientován na zjišťování stávající a optimální orientace firemní kultury a druhý na zjišťování tzv. socio-ekonomické efektivnosti pracovních skupin uvnitř organizace.
VÝSLEDKY ANALÝZ OBOU DOTAZNÍKŮ UMOŽŇUJÍ POPSAT
celkový stav firemní kultury v příslušné organizaci jako celku
srovnávat populaci všech manažerů a zaměstnanců příslušné organizace
popsat stav firemní kultury v rámci jednotlivých organizačních celků příslušné organizace a rozdíly mezi nimi
srovnávat příslušné manažery mezi sebou a s jejich podřízenými
další srovnání dle požadavků objednavatele
K ČEMU TO JE DOBRÉ?
Získáte kvalitní podkladový materiál k plánování změn v souvislosti:
se změnou postavení organizace na trhu
se zvýšením konkurenčních tlaků
s podstatnou změnou v předmětu podnikání
s převzetím nebo fúzí organizace
s výraznou změnou velikosti organizace
s přechodem organizace do jiné vývojové fáze
s generační výměnou v organizaci apod.
Můžete konstruovat cílená opatření na zlepšení organizačního prostředí firmy.
Můžete cíleně zlepšovat nebo aktualizovat strategické cíle.
Máte objektivní podklad pro cílené úpravy v oblasti personální práce.
Můžete plánovat cílené výcvikově vzdělávací aktivity pro různé pracovní skupiny dané organizace (výroba, marketing, prodej apod.).
Získáte zpětnou vazbu k plnění některých požadavků norem řady ISO 9000:2000.
Při opakovaném měření získáte kvalitní zpětnou vazbu k efektivnosti rozsáhlejších vzdělávacích programů.