MBTI a rozvoj inovační kultury - koncepční myšlení a kreativita

Kurz na míru

Základní info

„Abyste mohli dělat věci jinak, musíte je jinak i vidět“ (Paul Allaire - bývalý vysoký manažer firem Xerox a Glaxo Smith and Kline).  Vysvětlíme si, jak osobnostní typ ovlivňuje naši schopnost vidět celkový obraz a skládat si jej z různých dílčích částí, zdánlivě nesouvisejících. Přesvědčíte se, které osobnostní typy mají nejlepší předpoklady uspět ve čtyřech hlavních fázích koncepčních a inovativních řešení, tj. ve fázi definování problému k řešení, objevování a generování nápadů, rozhodování o nejvhodnější alternativě a realizaci vybraného řešení. Poznáte, jak lépe využívat silné stránky vašeho osobnostního typu a jak posílit své koncepční a kreativní myšlení a dovednosti. Zjistíte, jak nejlépe využít rozdílné osobnostní typy při hledání a realizaci nových a lepších řešení pro vaši organizaci.

MBTI a rozvoj inovační kultury - koncepční myšlení a kreativita

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.