Základní info
Zaměření kurzu:
Kurz je určen pro řídící pracovníky podniků pracující na střední úrovni řízení, pro začínající i zkušenější podnikatele, pro všechny, kteří mají zájem zdokonalit se v oborech souvisejících s úspěšností podnikání.
Charakteristika kurzu:
Odpovědné studium kurzu vytváří předpoklad uplatnění v nejrůznějších oborech v praxi. Absolvent je tak připraven k zahájení podnikání nebo pro práci v marketingovém, finančním či obchodním úseku podniků a organizací, struktura a obsah studia vytvoří předpoklady pro osvojení si moderního managementu a marketingu, tvůrčímu přístupu řešení problémů, zdokonalení vlastní osobnosti pracovníků, inspiruje k porovnávání různých možností řešení problémů z hlediska účinnosti efektivnosti (optimálního vztahu účelnosti a hospodárnosti).
Obsahová náplň kurzu:
* Podnikový management
* Marketing
* Finanční management
* Personální management
* Účetnictví
* Daňová soustava
* Tvořivost manažera
* Psychologie trhu
* Právo pro podnikatele
* Jakost výrobků
* Výrobní a výrobková politika
* Umění komunikace a sebeprosazení
Rozsah a forma studia:
Studium probíhá kombinovanou formou (prezenční + distanční studium). Prezenční výuka v rozsahu 160 hodin (5 týdnů) je doplňena distančním studiem a zpracováním zadaných úloh a případových studií.
Závěrečná zkouška:
Je zaměřena k profilujícím předmětům dané problematiky. Po absolvování závěrečné zkoušky obdrží účastníci osvědčení s celostátní platností na základě akreditace MŠMT ČR.