Management středního podniku

Kurz na míru

Základní info

Zaměření kurzu:
Kurz je určen pro řídící pracovníky podniků pracující na střední úrovni řízení, pro začínající i zkušenější podnikatele, pro všechny, kteří mají zájem zdokonalit se v oborech souvisejících s úspěšností podnikání.
Charakteristika kurzu:
Odpovědné studium kurzu vytváří předpoklad uplatnění v nejrůznějších oborech v praxi. Absolvent je tak připraven k zahájení podnikání nebo pro práci v marketingovém, finančním či obchodním úseku podniků a organizací, struktura a obsah studia vytvoří předpoklady pro osvojení si moderního managementu a marketingu, tvůrčímu přístupu řešení problémů, zdokonalení vlastní osobnosti pracovníků, inspiruje k porovnávání různých možností řešení problémů z hlediska účinnosti efektivnosti (optimálního vztahu účelnosti a hospodárnosti).

Obsahová náplň kurzu:
* Podnikový management
* Marketing
* Finanční management
* Personální management
* Účetnictví
* Daňová soustava
* Tvořivost manažera
* Psychologie trhu
* Právo pro podnikatele
* Jakost výrobků
* Výrobní a výrobková politika
* Umění komunikace a sebeprosazení

Rozsah a forma studia:
Studium probíhá kombinovanou formou (prezenční + distanční studium). Prezenční výuka v rozsahu 160 hodin (5 týdnů) je doplňena distančním studiem a zpracováním zadaných úloh a případových studií.

Závěrečná zkouška:
Je zaměřena k profilujícím předmětům dané problematiky. Po absolvování závěrečné zkoušky obdrží účastníci osvědčení s celostátní platností na základě akreditace MŠMT ČR.

Management středního podniku

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.