Major Sales Management II. - Strategie (Solution Selling + Target Account Selling)

Kurz na míru

Základní info

Strategie řízení obchodních příležitostí, zákazníků a teritoria.

Školení učí účastníky zmapovat si zákazníka, aktivity konkurence a vlastní pozici v obchodní příležitosti. Na základě setříděných dat pak stanovit optimální prodejní strategie. Účastníci se učí nalézt slabá a silná místa ve vztahu k jednotlivým zákazníkům a přijmout adekvátní opatření.

Solution Selling definuje posloupnost kroků prodeje, jejich nezbytnost a popisuje dopady na prodej, pokud jsou některé kroky prohozeny nebo zcela nynechány. Učí chápat procesy na straně zákazníka a produktivně je využívat.

Target Account Selling učí pohybovat se v zákaznickém prostředí. Jako základní nástroj používá organizační schéma zákazníka. Jednotlivým osobám přiřazuje mix parametrů, který umožní zvolit cílené chování a strategický přístup.

Obsahem kurzu je:

  • Proces uvažování a vnímání zákazníka - jedntolivé fáze
  • Definování kroků v rámci Sales Cycle
  • Role na straně zákazníka v rámci Sales Cycle
  • Reingeneering vize zákazníka
  • Konkurenční strategie
  • Key players list
  • Pain chain list
  • TAS mapa zákazníka
  • Vlivová mapa zákazníka
  • Value jestification analysis
  • Win/lost analýzy

Způsob školení:

Teorie + trénink

Aktivity na straně účastníků cca 60%

Řešení konkrétních obchodních případů

Major Sales Management II. - Strategie (Solution Selling + Target Account Selling)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.