KURS ZVYŠOVÁNÍ SOCIÁLNÍ KOMPETENCE PRO MANAŽERY

Kurz na míru

Základní info

Sociální kompetenci lze chápat jako obratnost a efektivitu v jednání s lidmi v sociálním styku založenou na respektu k lidské důstojnosti a na vyspělé kultuře vlastní osobnosti. Můžeme ji chápat jako zběhlost, způsobilost a mistrovství člověka adekvátně a efektivně jednat s lidmi a řešit problémy svého začlenění do sociální skupiny i svého působení ve skupině, a to v souladu s cíly organizace. Sociální kompetence je nezbytnou částí sociálních dovedností manažera.

KURS ZVYŠOVÁNÍ SOCIÁLNÍ KOMPETENCE PRO MANAŽERY

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.