Kouzlo kreativity — nápady a reklama

Kurz na míru

Základní info

Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují

Kreativita zaujme, kreativita prodává!

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní

Obsah:

Nejdůležitější je v reklamě dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh! Naučte se umění zaujmout kreativitou na první pohled - kdo dnes na trhu nezaujme, prohrál. “V jednoduchosti je krása” - to je pravidlo číslo jedna při vytváření každé reklamy. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou briefu. Umíte mluvit řečí zákazníka?

  • Příprava: vnímejte marketingové souvislosti - komunikační strategie - tvorba značky - konkurence a její komunikace
  • Jak nastavit procesy - projektové řízení pro efektivitu práce
  • Jak sestavit kreativní tým - popis práce a kompetence
  • Čím začít: základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
  • Zdroje inspirace a kde je nacházet - kde hledat nápady a jak zůstat kreativní
  • Vytvořte velký příběh: 36 zaručených nejčastějších kreativních metod
  • Idea making - tvorba kreativních konceptů krok za krokem
  • Obraz hraje v reklamě zásadní roli - proč?
  • Art direction, grafický design, typografie, barvy a jejich energie
  • Tvoříme jednotný vizuální styl značky - pravidla pro corporate identity a grafické manuály
  • Jak psát reklamní texty, které zvýší prodej
  • Tvoříme inzeráty - letáky - billboardy - radiospoty - tv spoty
  • Tvoříme direct marketing - pravidla pro direct maily  a p.o.s. komunikaci
  • Internetový marketing - tvorba web stránek a SEO
  • Jak napsat email
  • Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací - ochrana autorských práv
  • Nejčastější úskalí při kreativní práci — kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a následné realizaci kampaní

Cíle a přínosy:

  • Poznáte, co všechno musí znát tvůrce reklamy, pokud chce zaujmout zákazníky
  • Naučíte se tvořivě myslet — vyzkoušíte si idea making v reklamě
  • Pochopíte, proč je důležitý nejen nápad, ale i forma - role produkce
  • Osvojíte si pripcipy prezentace kreativní práce - proč prezentovat klientovi nejprve nápady a teprve potom formu

Metody a techniky:

  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den až 2 dny, tedy 8 a nebo 16 hodin workshopu

Cena akce: 5000 Kč plus DPH na jednu osobu a den *

* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Kouzlo kreativity — nápady a reklama

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a tři ? Součet zapište číslicemi.