KOMUNIKACE ZMĚN

Kurz na míru

Základní info

Anotace

Program připravuje manažery na komunikaci změn dovnitř i vně firmy a seznámí je s postupy a způsoby komunikace v období permanentních změn. Komunikace změny je pro její přijetí a úspěšnou realizaci klíčová.

 

Cíle programu

  • Naučit se identifikovat typy změn a stanovit nejvhodnější způsob komunikace
  • Rozvinout dovednosti pro získávání lidí k podpoře změn a posílit pozitivní podstatu v jejich postojích vůči změnám 
  • Naučit se prodat přínos změny

 

Obsah programu

  • Změna jako konstanta dnešní doby a změna v kontextu firemní kultury
  • Faktory způsobující změnu
  • Bariéry změn
  • Psychologické aspekty změn

-       příčiny negativního přístupu ke změnám

-       reagování skupin a jednotlivců na změny

-       emoce, které provázejí proces změny; vliv emocí na přijetí změny

  • Jak komunikovat a prezentovat změny

-       předpoklady úspěšné komunikace změn

-       role manažerů v procesu komunikace změn

-       zásady informování o změnách

-       nástroje pro analýzu, přípravu a komunikaci změn ve společnosti

-       kroky vyhlášení změny – co a jak komunikovat

-       struktura prezentace změn

-       podpora komunikace „zdola nahoru“ a napříč společností

  • Techniky získávání lidí pro podporu změn
  • Význam aktivního sdílení informací pro úspěšné prosazení změn

Užitečné Vám může být i ... a nebo ...

Metody          

  • interaktivní výklad 
  • trénink, vč. videotréninku a hraní rolí
  • praktická cvičení, hry, dotazníky a testy
  • případové studie                                                      

 

Klíčová slova

vedení, motivace, manažerské dovednosti, manažer, změna, změny, řízení změn, zvládání změn, změnový, odpor, participace, firemní kultura, komunikace, změn, stres

 

 

 

KOMUNIKACE ZMĚN

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.