Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit, vyvracet námitky a čelit kritice a ve všech dalších nezbytných komunikačních dovednostech, s kterými se může setkat obchodní zástupce.
Co se v kurzu naučíte
Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.
Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.
Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.
Komu je kurz určen
Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center