Komunikace se zákazníky

Kurz na míru

Základní info

O kurzu

  • Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit, vyvracet námitky a čelit kritice a ve všech dalších nezbytných komunikačních dovednostech, s kterými se může setkat obchodní zástupce.

Co se v kurzu naučíte

  • Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.
  • Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.
  • Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.

Komu je kurz určen

  • Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center

Pořádá:

  • PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

Místo konání:

  • Hotel Moskva Zlín, 6. patro
  • Školící místnost PROFIMA

Termíny kurzu:

  • 28. - 29.1.2015
  • 2 školicí dny

Cena:

  • 6 900 Kč + 21% DPH
  • Cena je uvedena za 1 osobu.
  • V ceně je zahrnuto občerstvení.

Kontaktní osoba:

  • Žaneta Tkadlečková
  • zaneta.tkadleckova@profima.cz
  • Mobil: +420 739 099 989

Komunikace se zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.