KOMUNIKACE MANAŽERA

Kurz na míru

Základní info

Dvoudenní výcvikový seminář

Cíl:
* pomoci manažerům orientovat se ve změnách - ve stabilnějším prostředí dřívějších desetiletí vyhovoval komunikační standard, který již dnes nemůže vést k dobrým výsledkům
* pomoci manažerům naučit se cíleně pracovat s mimoslovní komunikací, především s komunikací činy
* trénink standardních komunikačních situací v práci manažera; trénink proaktivní komunikace

Obsah:
* význam otevřené komunikace; pseudokomunikace, konstruktivní a destruktivní komunikace, komunikace aktivní a pasivní komunikace
* zásady efektivní komunikace, komunikační bariéry
* komunikace slovní, mimoslovní; komunikace činy
* začátek komunikace, podstata sdělení, ukončení komunikace; komunikační rituály (jejich význam a kulturní rozdíly); význam zpětné vazby pro skutečnou komunikaci
* vytváření souladu s druhými lidmi prostřednictvím komunikace
* reaktivní a proaktivní komunikace manažera; komunikační plán manažera: s kým, o čem, kdy, jak dlouho, jakou formou
* komunikace s podřízenými: vedení porady - příprava, cíle, účastníci, podklady, třídění bodů programu, body zařazené na začátek a na konec, časový plán, zahájení porady, vyhodnocení minulé porady, zapojení pasivních členů, zápis z porady, vyhodnocení porady; standardní komunikační situace: vymezení pravidel práce v týmu (co se u nás ve firmě vyžaduje, co se očekává, co se nesmí, o čem a kdo se musí informovat, apod.); první rozhovor s novým pracovníkem; vytknutí chyby pracovníkovi - konstruktivní kritika; ocenění pracovního výkonu podřízeného, ocenění pracovního výkonu kolektivu či týmu; motivační rozhovor s pracovníkem klesá-li jeho výkonnost nebo je-li důležité podpořit jeho vysokou výkonnost; rozhovor s pracovníkem, který se stal nadbytečným nebo s pracovníkem, kterého je třeba přemístit na jinou práci; vysvětlení pracovnímu kolektivu význam restrukturalizace (změn ve firmě); hodnotící rozhovor; zadávání úkolu podřízenému; poskytnutí rady pracovníkovi; porada s týmem o nejvhodnějším postupu; příprava spolupracovníků na plánované změny; oznámení postoje firmy k aktuálním otázkám firmy
* zásady komunikace s nadřízenými
* prostředky zviditelnění práce manažera a jeho týmu

Metody:
rozbor videozáznamů standardních komunikačních situací v práci manažera

KOMUNIKACE MANAŽERA

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.