Kombinované studium managementu 1. Ročník

Kurz na míru

Základní info

Studium je akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy

Obsah studia
Marketing
Marketing a jeho role ve firmách. Marketingové prostředí. Marketingový informační systém. Modely chování zákazníků. Výběr cílových trhů. Marketingový mix. Marketingový plán.

Ekonomika
Základní ekonomické kategorie. Identifikátory ekonomické výkonnosti. Základy tržní ekonomiky. Základy hospodářské politiky. Právní a organizační formy podnikání. Ekonomické informace a finanční výkazy. Zásady českého a anglosaského účetnictví.

Manažerské techniky
Řízení pomocí cílů. Řízení změn. Řešení problémů a rozhodování. Efektivní porada. Kreativní techniky. Krizový management. Řízení času.

Informační technologie
Počítač. Vstupní a výstupní zařízení. Počítačové sítě. Operační systémy. Kancelářské programy. Programy pro řízení firmy. Internet.

Vedení lidí
Názory na vedení lidí. Efektivní styly vedení. Ukládání úkolů. Vedení týmu. Delegování. Motivování. Hodnocení.

Obchodní komunikace
Verbální a neverbální komunikace. Komunikační dovednosti. Prezentační dovednosti. Řešení konfliktů. Komunikace v obchodním styku.

Pracovní právo
Pracovněprávní vztahy. Vznik a zánik pracovního poměru. Pracovní kázeň. Pracovní doba. Mzda. Škoda způsobená zaměstnancem a zaměstnavatelem.

Řízení jakosti
Jakost. Normalizace, metrologie a zkušebnictví. Systémy řízení jakosti. Komplexní řízení jakosti. Náklady na jakost. Jakost a služby. Základní statistické metody. Zavádění systému jakosti.

Kombinované studium managementu 1. Ročník

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.