Klíčový zákazník

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro:
obchodníci

Cíl:
Osvojit si dovednosti při jednání se stálým a klíčovým zákazníkem, budování vztahů, vytváření vazeb a závislostí, udržování kontaktů, neformální komunikace, vyhledávání příležitostí a zvyšování loajality klíčových zákazníků

Obsah:
* Analýza stálého a klíčového zákazníka
* Vytváření a budování vazeb a kontaktů
* Neformální formy komunikace se stálým a klíčovým zákazníkem
* Inovace a kreativita v navazování vztahů
* Principy lobbyingu
* Vyhledávání příležitostí pro navazování vztahů s klíčovým zákazníkem
* Podpůrné aktivity pro V.I.P. osoby
* Řešení modelových situací neformální komunikace s klíčovým zákazníkem

Klíčový zákazník

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.