Key Account Management

Kurz na míru

Základní info

Filosofie kursu :

Řízení klíčových zákazníků nemůžeme zaměňovat s prodejem. Je to samostatná disciplína. Takový desetiboj v obchodě. Manažer klíčových zákazníků musí zvládat řadu oblastí a být skutečným manažerem vztahů mezi prodávající a nakupující organizací. Tento trénink je vytvořen tak, aby vám pomohl rozvinout znalosti a dovednosti potřebné k maximálnímu výkonu a produktivitě práce. Na konci semináře budete schopni lépe vybrat správné postupy a použít správné nástroje k dosažení výborných výsledků při práci s významnými zákazníky.



Obsah kurzu:

1) Definice kritérií

- charakteristika zákazníka typu KA – klíčový zákazník

- výhody rozdělení zákazníků na KA a ostatní

- rozdělování zdrojů – případová studie



2) Lidé, kteří ovlivňují a rozhodují

- DMU – ovlivňování rozhodnutí na straně zákazníka

- Fáze vývoje vztahu se zákazníkem

- Přístupy dodavatele v jednotlivých stádiích vztahu

- Taktika v jednotlivých stádiích vztahu

- Principy připoutání

- Vyjednávání pro KAM



3) Příležitosti v KA

- prodejní a nákupní proces

- SWOT analýza

- Plánovací proces

- KAM strategie

Key Account Management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.