Jak si dobře vybírat nové spolupracovníky

Kurz na míru

Základní info

Účastníci
Vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny do 16 účastníků.

Cíle
* Identifikovat klíčové podmínky pro dobrý výběr nového spolupracovníka.
* Uvědomit si, jak je znalost sebe sama a nejbližších spolupracovníků důležitá pro určení hledaného typu osobnosti.
* Rozvíjet dovednost připravit, vést a vyhodnotit výběrový rozhovor.

Obsah
* Úvod workshopu
* Jak definovat a nabízet volnou pracovní pozici
* Jak jednat s recruitment agenturou
* Jak připravit výběrové řízení
* Jak komunikovat s kandidáty
* Jak udělat předvýběr
* Jak získávat reference
* Jak se připravit na výběrový rozhovor
* Jak a kdy využívat praktické testy k ověření dovedností
* Jak používat při výběru nového spolupracovníka test osobnosti MBTI a test týmových rolí podle Belbina s ohledem na osobnost daného vedoucího a celé pracovní skupiny nebo týmu
* Jak vyhodnotit informace získané během výběrového řízení
* Jak vytvořit akční plán pro zkušební dobu
* Nácvik vedení výběrového rozhovoru
* Akční plánování a ukončení workshopu

Délka
Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd.

Jak si dobře vybírat nové spolupracovníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.