HR marketing pomocí sociálních sítích

Kurz na míru

Základní info

 

  • Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů

  • Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy

  • Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony

  • Co je to obsahová strategie – jak sdělit zaměstnanecké benefity

  • Jaké formáty komunikace zaujmou uchazeče o zaměstnání

  • Jak využít blogy a newslettery

  • Storytelling – oslovte silným příběhem

  • Video marketing a virální video – proč se vyplatí

  • Komunitní marketing – jak vytvářet věrné členy komunity a jak je motivovat

  • Kritické body při tvorbě komunit – na co si dávat pozor

  • Role personalisty – osobní značka a mikro komunita

  • Jaké sociální sítě vybrat a proč – jaké mají konkrétní sítě výhody a nevýhody: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yammer…

  • Jaké on-line a off-line akce zaujmou – eventy, konference, workshopy

 

HR marketing pomocí sociálních sítích

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.