ETIKETA pro manažery a obchodníky, multikulturální zvyklosti a společenské chování

Základní info

Cíl
Seminář vychází z potřeby aktivovat žádoucí úroveň pracovních i společenských styků s (obchodními) partnery.
Soustřeďuje se na současná pravidla společenského chování jak v České republice, tak v zemích Evropské unie a podle zájmu i v jiných zemích a teritoriích (USA, Asie, arabské země aj.). 3 moduly

Obsah

1.Současná etiketa v České republice

  • Pozdravení, podání ruky, představování, vizitky, oslovování, přednosti
  • Úprava zevnějšku, oblečení pro muže, oblečení pro ženy, doplňky, image
  • Byznys styl - image a styl v obchodním jednání
  • Psaní adres, titulů, úprava písemností, zkratky a jejich význam
  • Obchodní jednání a etiketa
  • Mluva těla – neverbální komunikace
  • Gastronomie – pravidla stolování
  • Společenské události a setkání (Brunch, Číše vína, společenský či pracovní oběd, Recepce, Raut, Coctail, Garden party, společenská či pracovní večeře, Buffet Lunch a Buffet Dinner, High Tea, Coffee Party, Drink Party, Matinéé, Vernisáž, Piknik)
  • "Hříchy bontonu“

2. Specifika etikety v jiných zemích Evropy a světa

  • Současná evropská pravidla společenského styku, moderní osobní styl
  • Specifika jednotlivých zemí
  • Stolování – jak se chovat v restauracích, na party apod.
  • Užívání nápojů, degustace, prezentační akce
  • Jak se chovat při různých společenských událostech (golf, tenis, festivaly apod.)
  • Oblékání a líčení, úprava zevnějšku
  • Pozdravy, oslovení, tituly, podání ruky, vizitky
  • Dochvilnost, dárky, psaní adres, titulů

3. Osobní image v etiketě a které faktory jej ovlivňují

  • Pravidla společenského chování v současném obchodním světě
  • Rituály obchodních jednání, oslovování, titulování v zahraničních vztazích, podávání ruky, vizitky, zdvořilostní způsoby – běžná pravidla etikety v obchodních vztazích
  • Aktivní komunikace, signály zájmu a pozornosti atd. 
  • Specifika jednání se zahraničními partnery
  • Společenský styk s VIP partnery, základní gastronomická pravidla
  • Specifika jednání se zahraničními partnery

Metody
Přednáška doplněná ukázkami a modelovými situacemi, praktický nácvik, videotrénink.
Součástí nebo pokračováním kurzu může být:

  • Cvičný raut – recepce, praktický nácvik gastronomických dovedností
  • Řízená degustace výběrových sektů a vín v Archivu vín

Rozsah
1 – 2 dny (8 - 16 vyuč. hodin) každý modul, počet osob dle programu

ETIKETA pro manažery a obchodníky, multikulturální zvyklosti a společenské chování

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.