Efektivní komunikace pro rozvoj spolupráce - virtuálně

Kurz na míru

Základní info

Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak komunikovat v různých situacích s druhými při spolupráci v zaměstnaneckém, osobním či jiném vztahu. Naučíte se praktické postupy a techniky pro jednání i za náročnějších okolností. Zjistíte, jak jednat, abyste si dokázali udržet vlastní hranice a nepřekračovat meze druhých, např. v konfliktu. Poznáte, co zvažovat a používat, když potřebujete vyjednávat a co dělat pro to, abyste mohli ovlivňovat druhé bez manipulace. Zjistíte, že můžete nejen více rozvíjet všímavost vůči vlastnímu naladění na komunikaci, rozpoznávat vlastní pocity a myšlenky, které se objevují při jednání s druhými lidmi, ale že si můžete být dokonce i silnější oporou při zvládání jednotlivých komunikačních případů a situací. 1.Téma: Postupy pro ulehčení v komunikaci (3 hodiny) V tomto online programu se seznámíte s praktickým přístupem k usnadnění komunikace. Budete moci pracovat s tím, že je podpůrné uvědomovat si, co vám může v jednání s druhými ulehčit. Zjistíte, co může v komunikační situaci fungovat, abyste se dokázali sami podpořit. Získáte přehled o přístupech, které umožňují využívat proměnlivost okolností a přispívají ke zvládnutí komunikace. 2.   Téma: Udržení vlastních hranic asertivním jednáním (3 hodiny) V tomto online programu se seznámíte s praktickým asertivním přístupem. V určitých situacích může být zásadní rozhodnout se pro uplatnění asertivity při sebeprosazení a současném vyjádření respektu k druhým. Při asertivním jednání dokážeme ukázat sebevědomí, umíme být otevřeni i nepříjemným zprávám, umíme vymezit hranice a umíme odmítnout, pokud se nám něco nezamlouvá. Asertivní jednání napomáhá k úspěšnějšímu zvládání změn a napjatých situací. 3.   Téma: Neutralizace pasivního, agresivního a manipulativního jednání (3 hodiny) V tomto online programu se seznámíte s tím, co dělat, když se setkáte s projevy pasivity, agresivity a manipulace v komunikaci. Zjistíte, jak tato jednání rozpoznat, čeho si všímat a jak s poznatky zacházet, abyste mohli setkání s takovým jednáním zvládnout. Dozvíte se, jaké techniky můžete využívat pro zvýšení vašeho komunikačního komfortu. 4. Téma: Zvládání konfliktů pro otevřenost novým informacím (3 hodiny) V tomto online programu se dozvíte, co přispívá ke zvládání komunikace v konfliktu. Zjistíte, že při konfliktu může pomoci porozumět druhé straně, dokonce tím konflikt i zmírnit. Naučíte se,jak snáze zvládat konflikty, dříve dosáhnout dohody a omezit negativní dopady nepříjemných konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že se jich dotýkají konflikty s negativním dopadem na práci, osobní vztahy aj., a kteří chtějí tento stav uspořádat k vlastní spokojenosti či většímu klidu. 5. Téma: Vyjednávání vzájemné dohody (3 hodiny) V tomto online programu získáte přehled o tom, co umožňuje účastníkům komunikace zůstat aktivními v procesu vyjednávání a dopracovat se k dohodě. Zjistíte, že vyjednávání je integrativní proces vyžadující mimo jiné i rozhodování o rozvoji vztahů. Při vyjednávání záleží na důvěře a porozumění druhé straně, na procesu plánování, na uplatňování tvořivosti a realističnosti s ohledem na požadovaný výsledek a dosažení spokojen

Efektivní komunikace pro rozvoj spolupráce - virtuálně

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.