Efektivní komunikace - intenzivní trénink individuálních dovedností posluchačů

Kurz na míru

Základní info

Určeno:
Manažerům, podnikatelům, vedoucím týmů a koučům, personalistům - všem, kteří v jednáních s lidmi chtějí efektivněji prosazovat změny v chování druhých a současně pozitivně ovlivňovat úroveň vztahů mezi sebou a pracovníky útvaru i mezi jednotlivými útvary ve firmě.
Limitovaný počet účastníků (4-6 osob)!



Cíle semináře:
? Umožnit účastníkům identifikovat silné stránky svých komunikačních dovedností a seznámit je s alternativními postupy umožňujícími prosazovat vlastní zájmy a cíle při zachování dobrých, vyvážených a otevřených vztahů
? Prohloubit dovednost účastníků sledovat účinek vlastních sdělení a podle reakce partnerů pružně měnit způsob komunikace při vedení dialogů a jednání s nadřízenými, podřízenými a spolupracujícími kolegy
? Procvičit komunikační dovednosti v typických pracovních situacích



Obsah:
Komunikace jako prostředek prosazování osobních zájmů a cílů
Komunikace jako prostředek ovlivňování vztahů mezi lidmi
- Vliv zpětné vazby na pracovní výsledky a vztahy na pracovišti
Komunikační bariéry
Odhad účinku vlastní komunikace
Vyjadřování emocí a postojů v komunikaci
- Neverbální přesilové hry a neverbální techniky prolamování komunikačních bariér
Verbální komunikace, účinné vyjadřování zájmů a postojů, uplatnění nároku, požadavku
- Sebedůvěra v komunikaci
Dialogy a vedení rozhovorů
- Vylaďování atmosféry jednání
- Vedení rozhovoru, umění klást otázky a naslouchat, zjišťovat názory a postoje partnera
- Vyjádření nesouhlasu a získávání souhlasu
- Oceňování druhých a přijímání ocenění
- Sdělování a přijímání kritiky



Metody:
Výklad, nácvik dílčích komunikačních technik, test stylu komunikace, řešení modelových situací zaměřených na korekci reakcí, jednání partnera.
Limitovaný počet účastníků semináře (4-6) umožňuje, aby posluchači sami volili modelové situace pro nácvik konkrétních typů rozhovorů a také obdrželi individuální doporučení pro zvýšení účinnosti svých osobních komunikačních stylů. V případě zájmu účastníků mohou být využívány videozáznamy řešení modelových situací.


Rozsah semináře: 1 den

Popis:
Způsob komunikace přímo ovlivňuje nejen bezprostřední reakce, ale i vztahy mezi lidmi. Nejasná komunikace může sama o sobě být zdrojem konfliktu.
Seminář pomůže účastníkům:
- lépe předvídat reakce druhé strany a porozumět jejím názorům a postojům
- minimalizovat napětí v situacích střetů zájmů
- vědomě utvářet otevřené kooperativní vztahy na pracovišti
- vést dialog tak, aby dosahovali potřebné změny v chování druhé strany

Efektivní komunikace - intenzivní trénink individuálních dovedností posluchačů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.