Dovednosti při řešení konfliktů

Kurz na míru

Základní info

Obsah:
Druhy konfliktů a jejich řešení
Strategie a prevence konfliktů
Svízelné typy osob
Umění kompromisu a dohody
Hádka jako komunikace
Role vedoucího v pracovních konfliktech

Popis:
V rámci sociálních vztahů v průběhu vzájemné komunikace dochází mezi lidmi zákonitě k názorovým či osobnostním střetům. Zdrojem těchto neshod jsou nejčastěji rozdílné zájmy, cíle, názory, hodnotové preference lidí, rovněž ale povahové a temperamentové rozdíly. Velkou roli při vzniku neshod hrají různá přání, úmysly a aspirace jednotlivých osob. Nelze pominout i působení osob se zvýšenou tendencí ke konfliktnímu jednání v jakékoliv situaci.

Dovednost úspěšně zvládat konfliktní situace a účinně jim předcházet lze trénovat a neustále zlepšovat.
Vzhledem k závažným destruktivním vlivům častých konfliktů na pracovní výkon a produktivitu pracovníků, patří schopnost úspěšného řešení konfliktů k základnímu "vybavení" vedoucích pracovníků na všech úrovních řízení.

Seminář Vám umožní tuto dovednost zdokonalit pro využití zvláště v pracovních vztazích.
Zdokonalíte svoje schopnosti zvládat konfliktní situace v pracovních vztazích. Osvojíte si efektivní přístupy při řešení konfliktů a naučíte se pracovat s neshodami mezi pracovníky konstruktivním způsobem. Seznámíte se s možnostmi prevence destruktivních mezilidských vztahů.

Dovednosti při řešení konfliktů

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.