DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi

Kurzem Vás provede Daniel Šmíd

Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení…

Základní info

  • Zdraví první zákazník nebo dodavatel?
  • Kdo platí na obchodním obědě?
  • Je nezdvořilé odmítnout nabízené občerstvení nebo se posadit bez vyzvání?
  • Jak reagovat na nabídku tykání, když jste žena?

 

Provedu účastníky běžnými situacemi v kancelářích, při jednáních, zasedáních a obchodních obědech s vzácnými hosty. Úcta, respekt, empatie a takt ke všem zákazníkům. Představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárna, firemní akce a desítky dalších témat moderní obchodní etikety.

Včetně korektní a přehledné elektronické korespondence, jak psát správně obchodní
e-mail a vést (třeba i nepříjemný) telefonát.

 

S účastníky detailně probereme tato témata:

 

  • Proč funkce ředitele žádného gentlemana ještě nezabila?
  • Nástrahy společenského chování při obchodní schůzce.
  • Představení sebe a společnosti v několika vteřinách.
  • Chování v kancelářích, při schůzkách a obchodních obědech.
  • Obchodní protokol a design schůzky. Vizitky a spol.
  • Představení, oslovení, hodnosti, tituly a tykání. A co funkce?
  • Jak budovat atraktivní vztah se zákazníky svým chováním.
  • Dary, reklamní předměty a (ne)dárky. A jak je předávat.
  • Moderní etiketa na eventech, rautech a firemních akcích.
  • Úskalí konferencí a obchodních zahraničních misí.

 

DESIGN OBCHODNÍ SCHŮZKY - business / obchodní etiketa v praxi

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.