Business Academy - CRM Fundamentals

Kurz na míru

Základní info

Tento kurz z řady Business Academy je určen všem uživatelům, kteří se chtějí věnovat Customer Intelligence a Customer Relationship Management (CRM). Účastníci tohoto kurzu získají rozsáhlejší znalosti o CRM a Customer Intelligence a o rozdílech mezi strategickým, operačním a analytickým CRM. Za pomocí skutečných příkladů z praxe se naučí například segmentaci zákazníků, cross selling, retenci zákazníků, odhadování životního cyklu zákazníků a vedení marketingových kampaní. Tento kurz je zaměřen na business pohled na CRM, nikoliv na hluboké technické a statistické aspekty CRM.


Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.


Přínos pro účastníka

Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:

  • rozumět principům Customer Intelligence a CRM
  • pochopit a predikovat chování zákazníka
  • naplánovat, uskutečňovat a řídit marketingové kampaně
  • měřit úspěšnost kampaní

Obsah kurzu


Úvod

  • definování Customer Intelligence

Analytické Customer Intelligence - pochopení zákazníka

  • pohled na jednotlivé zákazníky
  • segmentace a profilování zákazníka
  • předikce chování zákazníků - principy next best offer, cross sell/up sell, retence zákazníků, životní cyklus zákazníků
  • sledování on-line aktivity zákazníků

Operační Customer Intelligence - řízení vztahů se zákazníky

  • řízení marketingových kampaní
  • event based marketing
  • real time marketing
  • optimalizace kampaní

Strategické Customer Intelligence

  • měření úspěšnosti kampaní a reportování
  • marketing mix optimalization
  • řízení výkonnosti kampaní

Business Academy - CRM Fundamentals

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.