Autentický projev a rétorika jako osobní charisma II.

Základní info

Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě více rozšířit a prohloubit dovednosti práce s dechem, hlasem, mluveným projevem k větší stabilitě a přesvědčivosti projevu, k spontaneitě a autenticitě v komunikaci a prezentaci.

Důraz je kladen nejen na soulad verbálního a neverbálního vyjadřování, ale také na práci s emocemi, na jejich zásadní význam v působení na druhé a v neposlední řadě na sebeuvědomění našeho projevu ve vztahu k tématům přirozené autority, osobní síly a charisma.

 

Komu je program určen

Tento intenzivní program je určen těm, kteří absolvovali trénink Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I.

Přínosy pro účastníka

  • Stabilita projevu a jistota v komunikaci a prezentaci
  • Zapojení spontaneity
  • Uvolnění práce těla – gestikulace, mimika
  • Soulad verbálního a neverbálního vyjadřování
  • Obohacení aktivní slovní zásoby a plynulost mluveného projevu
  • Podpora autentičnosti a osobního charismatu
  • Uvědomění si své přirozené autority a její působení na druhé

Obsah programu

  • Dech jako nosič verbální a neverbální komunikace
  • Sebeuvědomění – Sebevyjádření – Seberealizace
  • Aktivní slovní zásoba a plynulost mluveného projevu
  • Barevná a bohatá rétorika
  • Poutavá a spontánní prezentace
  • Emoce v hlase, emoce v těle
  • Podprahová komunikace, osobní síla a přirozený vliv na druhé
  • Autenticita, spontaneita a charisma
  • Přirozená autorita

Metody, techniky

Dechová a hlasová cvičení, prožitková cvičení, herecké etudy, hraní rolí a zpětná vazba, práce s texty, skupinová cvičení, práce s emocemi a jejich vyjadřování, interaktivní rozbor verbální a neverbální komunikace, dotazování k uvědomění komunikačních bariér, vnitřních postojů a vnitřního potenciálu, motivační cvičení k posílení autenticity a spontaneity, diskuse, individuální konzultace.

Autentický projev a rétorika jako osobní charisma II.

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.