Asertivní komunikace

Kurz na míru

Základní info

Určeno
pro manažery, podnikatele, obchodníky, pracovníky sekretariátu a reklamací, pro všechny, kteří musí čelit záplavě požadavků, účinně komunikovat a řešit konflikty

Cíl
získat znalosti a praktické dovednosti nezbytné pro efektivní komunikaci s druhými lidmi, naučit se bránit se manipulaci, prosadit se a zvládat konfliktní situace

Obsah
Základy verbální a neverbální komunikace
Asertivní práva
Umění odmítnout a přitom neztratit
Přijímat a dávat pochvalu i kritiku
Požádat o laskavost
Rozpoznání a odhalování manipulací v komunikaci
Trénink asertivních technik
Tlumení hněvu
Strategie zvládání konfliktů

Asertivní komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.