ASERTIVITA PRO MANAŽERY - INTERVIEWING SKILLS

Kurz na míru

Základní info

Kurz aplikované asertivity pro manažery

 

Cíl:

Kurz je určen všem manažerům, kteří si chtějí v rámci seberozvoje praktickým nácvikem upevnit asertivní/ v transakčně analytické terminologii dospělé postoje a techniky ve specifických manažerských situacích s podřízenými a zvýšit tak efektivitu svého každodenního managementu.

Výukové metody:

Hry, cvičení, debatní metody, formuláře a pracovní listy, dramatické metody, natáčení/nahrávání, reálné/ modelové situace, sebereflexe a zpětná vazba, simulace.

Témata:

  1. Obecné dovednosti vedení pohovorů

Přínosy a problémy.

Systematický přístup k vedení rozhovorů - účel a cíle, příprava, struktura, komunikační a asertivní dovednosti při vedení rozhovorů - práce s dospělým egostavem a zvládání nedospělých transakcí, uzavírání, vyhodnocení a follow-up.

Model komunikace při rozhovorech.

  1. Výběrový pohovor

Činnosti před pohovory - specifikace pracovní pozice, specifikace osoby kandidáta, kontrola platné legislativy, pořadí účastníků, příprava místnosti.

Vedení rozhovoru

Bezprostředně po pohovoru

Následný follow-up

  1. Hodnotící pohovor

Přínosy hodnocení

Před rozhovorem - fyzická příprava, timing, hodnocený, dokumentace, struktura rozhovoru, sám hodnotící.

Průběh rozhovoru - uplynulý rok, nadcházející rok, další rozvoj, uzavření

Po rozhovoru

  1. Poradenský rozhovor s prvky manažerského koučování

Místo tohoto rozhovoru v zaměstnání. Co je co?

Vztah manažera k tomuto typu rozhovorů

Potřebné osobnostní kvality, práce s postojem.

Potřebné dovednosti - struktury podle různých škol, navázání raportu, reflexe, shrnování, nehodnotící postoj.pohotovost, otevřené otázky, naslouchání, čtení řeči těla

Pomocné techniky - Uzavírání sezení / Po sezení

Sdělování špatných zpráv

Cíle

Proč je špatná zpráva špatnou zprávou

Struktura pohovoru

Před pohovorem/ v průběhu - sdělení zprávy, zvládání reakce/Po pohovoru

Zpětnovazebný rozhovor

Obecné zásady zpětné vazby

Psychometrie a inventář dovedností manažera

Cíle

Poskytování kritiky/ Poskytování pochvaly

Pohovor k stížnosti zaměstnance

Cíle. Před - v průběhu - po rozvoru.

Disciplinární rozhovor

Zákoník práce, legislativa, vnitrofiremní předpisy - klíčové zásady

Klíčové zásady rozhovoru

Před rozhovorem

Potřebné dovednosti v průběhu rozhovoru

Velká sedma - sedm typů reakcí při disciplinárním rozhovoru

Po pohovoru

Propouštěcí rozhovor

Důvody odchodu

Výhody - pro firmu a pro zaměstnance

Cíle

Příprava před - dotazník při odchodu

Po rozhovoru

ASERTIVITA PRO MANAŽERY - INTERVIEWING SKILLS

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.