Asertivita - efektivní komunikace se zákazníky, obchodními partnery i na na pracovišti

Kurz na míru

Základní info

Určení semináře

Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli vybrat ten nejvhodnější způsob a situaci ke sdělení svých myšlenek, přání a požadavků. Odstranění problémů ve vzájemné komunikaci bude mít zároveň kladný dopad na zlepšení vztahů se zákazníkya obchodními partnery, zvýšení efektivity práce a celkové zlepšení atmosféry na pracovišti i v celé společnosti

 

Obsah semináře

  • důvody ke komunikaci
  • komunikační kanály a jejich význam
    • neverbální komunikace
    • verbální komunikace
  • komunikační bariéry
  • rozhovor
    • navázání
    • jak vést rozhovor
    • ukončení
  • přetvářka v komunikaci a hraní rolí
  • přístup jednotlivých stran ke komunikaci
  • rozum a emoce v komunikaci a jejich vliv na náš projev
  • aktivní naslouchání
  • patologie komunikace
    • komunikace s problematickými lidmi
    • konflikty v komunikaci
    • nedorozumění
    • neshoda témat (jeden o voze, druhý o koze)
  • jak se dozvědět co potřebuji
  • typy otázek
  • volba vhodné otázky
    • jak otázky vhodně pokládat
  • jak sdělit co potřebuji
  • komunikační podtexty
    • jak nenechat se sebou manipulovat

Detaily o programu viz. www.profitraining.cz

.

Asertivita - efektivní komunikace se zákazníky, obchodními partnery i na na pracovišti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.