Angličtina pro péči o zákazníky

Kurz na míru

Základní info

Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit desítky více či méně konfliktních situací denně ve styku se zákazníkem, ať už osobním, písemném, telefonickém či prostřednictvím elektronických médií. Kurz se speciálně zaměřuje na vhodnou slovní zásobu a frazologii, dále na asertivní, pro-klientsky orientovaný projev, způsoby řešení námitek či agrese zákazníka, atd. Klíčové pro tento kurz jsou modelové scény, na kterých si studenti fráze a postupy procvičují a fixují.

Kurz má doporučený rozsah 32 vyučovacích hodin á 45 min. Délku, intenzitu a obsah kurzu vždy připravujeme na míru konkrétnímu studentovi či skupině studentů.

Základním učebním materiálem v kurzu je výborná kniha English for Customer Care z nakladatelství Fraus, která je plná aktuálních témat,zajímavých a interaktivních cvičení a audio a video materiálů. Do každého kurzu jsou zakomponované autentické materiály studentů a modelové situace z jejich každodenní praxe.

Kurz nabízíme i v ostatních jazycích – italština, španělština, němčina, ruština, francouzština atd.

Angličtina pro péči o zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.