Account management

Kurz na míru

Základní info

Seminář je zaměřen na:
rozdíly mezi klíčovými a menšími zákazníky firmy
náměty, jak klíčovým zákazníkům poskytovat účinnou poradenskou pomoc
dosahování vyššího standardu v osobních vztazích s představiteli klíčových zákazníků
práci při vyhledávání individuálních výhod produktů pro klíčového zákazníka a na individualizaci produktů podle jeho potřeb
správnou prezentaci výhod produktů hlavním představitelům klíčových zákazníků
techniky úspěšnějšího vedení obchodního jednání především díky účinnější argumentaci
udržování stálých kontaktů s určenými představiteli klíčových zákazníků, získávání a poskytování relevantních informací, získávání podpory nadřízených složek ve vlastní společnosti
vhodné reakce na možné námitky klíčových zákazníků předcházení jim
posilování motivace vlastní i kolegů při dalším zdokonalování činnosti
předcházení útokům konkurence na klíčového zákazníka

Account management

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.