Zvládání námitek aneb námitka jako odrazový můstek k prodeji

Základní info

I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého klienta. Často se předem námitek obáváme a chápeme je jako bitvu argumentů. Co tedy udělat pro to, abychom námitky zákazníků zvládali co nejlépe? Jak přejít od námitky k uzavření obchodu?

Obsah:

  • Jak a proč vznikají námitky?
  • Druhy a význam námitek
  • Námitky jako signál zájmu
  • Reakce a techniky pro zvládání námitek
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 1 den

Zvládání námitek aneb námitka jako odrazový můstek k prodeji

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.