Zákaznický přístup a orientace na zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se zákazníkem a osvojí si principy, jak uspokojit jeho individuální potřeby.

Co se naučíte?

  • Zvýšit sebejistotu a profesionalitu při jednání se zákazníky
  • Použivat zásady efektivní komunikace v praxi
  • Zvládat námitky a přesvědčit zákazníka

Obsah kurzu

  • Základní techniky v procesu komunikace se zákazníkem
  • Typologie zákazníků a flexibilní postupy pro jednání s různými typy lidí
  • Vnitřní zákazník a jeho potřeby
  • Vnější zákazník a jeho potřeby
  • Navázání a rozvoj vztahů se zákazníky (pozitivní kontakt, naslouchání, srozumitelnost)
  • Vědomé využívání vhodných technik pro efektivní komunikaci se zákazníky
  • Motivace pro podporu zákaznického přístupu
  • Zákaznický přístup a jeho vliv na image společnosti

Délka

2 dny

Zákaznický přístup a orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.