Základní info
Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s pravidly efektivní komunikace s vnitřními zákazníky.
Co se naučíte?
- Identifikovat vnitřní zákazníky
- Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
- Zjišťovat, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji svým vnitřním zákazníkům
Obsah kurzu
- Firemní kultura a orientace na zákazníka
- Vnitřní zákazník / vnější zákazník - kdo je kdo
- Analýza vnitřních zákazníků (kdo je mým vnitřním zákazníkem, jaké služby a v jaké kvalitě si navzájem poskytujeme)
- Proces uspokojování potřeb vnitřního zákazníka - jak ho mohu ovlivnit
- Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti
- Komunikační techniky aktivně podporující zlepšování vnitřní komunikace
- Základy typologie - jednání s různými typy lidí
Délka
2 dny