Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

Kurz na míru

Základní info

urz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech.

  • Co je cílem kurzu?


Cílem kurzu je prezentovat soubor přístupů a metod:
- vedoucích k vyšší efektivitě firemního nákupu 
- vedoucích ke zkvalitnění strategického a operativního řízení nákupu 
- tvorby strategie nákupu podniku.

  • Čím se kurz zabývá?


Kurz se zabývá klíčovými pravidly a základními úkoly nákupu, zdůrazňuje práci s materiálovými skupinami, dále se zabývá strategickým řízením nákupu, procesy strategického a operativního nákupu, procesními rolemi nákupu, plánováním a kontrolou nákupu. 

Pozornost je věnována strategickým analýzám vztahujícím se k nákupu. Závěrečná část je zaměřena využití a důležitost IS/IT v nákupu. 

Dozvíte se, jak pro hodnocení nabídek a vlastní výběr dodavatelů můžete využít elektronickou aukci a jak lze pomocí tohoto nástroje vyjednat lepší dodavatelské podmínky a ceny. 

Úspora u prvních realizovaných e-aukcí se pohybuje v přibližném rozmezí od 5 do 25% oproti původním cenám. Výjimkou však nejsou podstatně vyšší úspory.

Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.