PÍSEMNÁ KOMUNIKACE

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Získáte informace o možnostech a omezeních písemné komunikace a osvojíte si správné postupy pro vytváře-ní firemních dopisů, letáků a formulářů, které bývají často prvním kontaktem zákazníka s firmou. Stranou nezůstane ani interní komunikace ve firmě. Ujasníte si systém přípravy textů a rozvinete své dovednosti v oblasti formulací.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                jak funguje komunikace

§                specifika písemné komunikace

§                není dopis jako dopis

§                normy pro korespondenci

§                ČSN 016910 a její novela z listopadu 2002

§                jak psát správně adresy

§                jednotná úprava neplatí jen pro logo firmy

§                forma a obsah dopisů

§                taktika písemné komunikace

§                etika a etiketa dopisů

§                formulace

§                formuláře a dotazníky

§                grafická úprava

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: písemná komunikace, dopisy, normy, korespondence, adresy, logo, forma, obsah, etika, etiketa, formulace, formuláře, dotazníky, grafická úprava

PÍSEMNÁ KOMUNIKACE

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.