PÍSEMNÁ KOMUNIKACE

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Získáte informace o možnostech a omezeních písemné komunikace a osvojíte si správné postupy pro vytváře-ní firemních dopisů, letáků a formulářů, které bývají často prvním kontaktem zákazníka s firmou. Stranou nezůstane ani interní komunikace ve firmě. Ujasníte si systém přípravy textů a rozvinete své dovednosti v oblasti formulací.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                jak funguje komunikace

§                specifika písemné komunikace

§                není dopis jako dopis

§                normy pro korespondenci

§                ČSN 016910 a její novela z listopadu 2002

§                jak psát správně adresy

§                jednotná úprava neplatí jen pro logo firmy

§                forma a obsah dopisů

§                taktika písemné komunikace

§                etika a etiketa dopisů

§                formulace

§                formuláře a dotazníky

§                grafická úprava

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: písemná komunikace, dopisy, normy, korespondence, adresy, logo, forma, obsah, etika, etiketa, formulace, formuláře, dotazníky, grafická úprava

PÍSEMNÁ KOMUNIKACE

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a šest ? Součet zapište číslicemi.