Obchodní dovednosti

Kurz na míru

Základní info

Vzdělávací aktivity pro různé profesní skupiny pracovníků organizace, zaměřené na rozvoj profesních dovedností, zejména v jednání s lidmi. Jsou tvořeny vždy na zakázku zadavatele, obvykle na základě analýzy vzdělávacích potřeb a v návaznosti na systém kompetencí tak, aby s rozumným vynaložením časových a finančních zdrojů přinesly co nejvyšší efekt, který se projeví ve výkonu organizace jako celku.

Využívají aktivních metod výuky v kontextu reálií zadavatele. Programy pro jednotlivé cílové skupiny jsou obvykle tvořeny z tématických bloků. Rozsah jednotlivých témat, jejich vzájemné vazby a propojení jsou vždy určovány konkrétní potřebou zadavatele. Naší specialitou je propojení výcviku s periodickým vyhodnocováním a cíleným osobním rozvojem (koučováním) tak aby program přinesl skutečný efekt na výkon.

Tématické okruhy

  • Co dělá prodej úspěšným? (osobnost, obchodní vztah, prodejní cyklus, značka)
  • Příprava obchodního jednání a vedení dokumentace o zákazníkovi
  • Efektivní prodejní komunikace
  • Struktura obchodního jednání a nácvik obchodního rozhovoru
  • Zjišťování potřeb zákazníka, kladení otázek, cílená nabídka
  • Techniky úspěšného uzavírání smluv, cenová argumentace
  • Jak změnit odmítavý postoj
  • Skryté motivy zákazníka, výhrady, obavy, práce s emocemi
  • Dovednosti vyjednávání a aktivního naslouchání
  • Jak přivést nerozhodného klienta k rozhodnutí
  • Doplňkový prodej (cross-selling)
  • Reklamace jako příležitost ke zdokonalení
  • Individuální přístup k zákazníkovi, obtížný zákazník
  • Specifické vyjednávací taktiky a strategie přístupu u různých segmentů zákazníků

 

Z výcvikových programů firmy Almakon si dále můžete vybrat:

Obchodní dovednosti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.