Komunikační a prodejní dovednosti po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Kurz je určen všem, kteří pečují o zákazníka, vedou většinu konverzace se zákazníkem po telefonu, prodávají zboží, službu či myšlenku nebo se na takový krok připravují. Určen např. zaměstnancům call center, supervizorům, zaměstnancům zákaznického servisu, help desků nebo recepcí bez ohledu na oblast činnosti, prodejcům po telefonu, týmovým leaderům. Cílovou skupinu tvoří zaměstnanci společnosti dle požadavků zadavatele. Pro tuto cílovou skupinu je kurz speciálně připraven na míru aktuálním potřebám.

Cíle kurzu

  • Pochopit správně co to je zákaznický servis a prodejní přístup a proč ho organizace považují za klíčový.
  • Naučit se profesionálně komunikovat a vystupovat po telefonu.
  • Naučit se nabízet správně pomoc, produkt či službu.
  • Porozumět specifikům telefonické komunikace.
  • Obstát vkomunikaci srozdílnými typy klientů, reagovat adekvátně na interkulturní rozdíly vtelefonické konverzaci.
  • Naučit se odhalit své silné a slabé stránky vkomunikaci sklientem.
  • Dokázat zachytit a využít prodejní signál.

Obsah

Zákaznický servis a jeho podstata. Role a osobnost pracovníka zákaznického servis. Specifika telefonické komunikace - správná mluva, nejlepší triky pro efektivní komunikaci, čeho se po telefonu vyvarovat. Typologie zákazníka, kam se mohu zařadit já? Vedení a fáze telefonického rozhovoru, jak telefonický hovor nejlépe strukturovat s ohledem na mé cíle a cíle mého zaměstnavatele.

Komunikační a prodejní dovednosti po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.