Komunikace po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Kurz se zaměřuje na zvýšení efektivity telefonických hovorů. Účastníci si osvojí zásady profesionálního telefonování, budou procvičovat rétoriku a principy řešení obtížných situací při telefonické komunikaci.

Co se naučíte?

  • Techniky profesionálního telefonování
  • Efektivně klást otázky a rozhovor se zákazníkem
  • Překonat stresové situace v telefonické komunikaci

Obsah kurzu

  • Zásady profesionální komunikace
    - kdo jsou naši zákazníci (interní i externí)
    - selektivní přístup ke klientovi, uplatnění v praxi
    - psychologické typy lidí a jednání s nimi
    - kladení otázek a umění naslouchat
    - verbální a neverbální sdělení
    - zásady komunikace s externím a interním zákazníkem, nadřízeným apodl
    - vliv způsobů komunikace na image firmy
  • Techniky profesionálního telefonování
    - klady a zápory komunikace po telefonu
    - všeobecné zásady profesionálního telefonování
    - jednotlivé fáze telefonické konverzace, zjišťování potřeb zákazníků
    - prostředky nepřímého ovlivnění zákazníka při telefonickém hovoru
    - profesionální přístup ke komunikaci po telefonu
    - efektivní vedení telefonického rozhovoru = úspora času
    - rozbor situací z praxe
  • Rétorika, práce s hlasem
    - hlasová modulace, intonace, dynamika projevu, specifika komunikace po telefonu
    - hlasová komunikace a kompenzace nedostatků nonverbálních prostředků
  • Zvládání stresových situací
    - jak vzniká stres a jak se mu můžeme účinně bránit
    - vliv stresu na výkonnost člověka, problematika psychických zátěží
    - strategie zvládání stresu, techniky zmírňování námitek
    - duševní hygiena, syndrom burn-out
    - jak zvládnout stresové situace - vulgární a agresivní telefonáty apod.
    - využití pozitivního stresu pro pracovní výkon
    - sebeprogramování, stanovení plánu osobního zlepšení
    - nácvik některých relaxačních technik
  • Asertivní řešení konfliktních situací
    - principy asertivního jednání a sebeprosazení
    - asertivita, agresivita, pasivita, manipulace
    - zvládání emocí a umění říci NE, asertivní řešení konfliktních situací
    - asertivní techniky - obrana proti nátlaku a manipulaci

Délka

2 dny

Komunikace po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.