Základní info
"Komunikace a spolupráce - jednání s nadřízenými a kolegy"
Program pro všechny, kdo se chtějí zamyslet nad komunikací a spoluprací s druhými a chtějí najít inspirace pro zlepšení.
Rozsah je variabilní podle potřeb, může být použitý pro trénink od jednoho do více dnů, i pro individuální koučování. Obsah je sestaven především z následujících témat:
Různé komunikační situace s nadřízenými a jejich zvládání
- Komunikace s nadřízenými – role „oběti nebo iniciátora“?
- Řešení místo „problému“
- Řešení vlastních potřeb a žádostí
- Efektivní prezentace návrhů
- Předávání a získávání informací
- Konflikt priorit
- Nadřízený jako "zákazník"
Různé komunikační situace s kolegy nebo zákazníky a jejich zvládání
- Kolegové, zákazníci a jejich potřeby
- Vyvážení empatie a odvahy
- Řešení situací jako základ budoucí kooperace
Prevence a řešení konfliktů
- Přínosy a nebezpečí konfliktů
- 5 způsobů reakcí na problémové situace
- Osobní preference – reakce na obtížné situace
- Jak se nejlépe zachovat v případě obtížných a konfliktních situací?