Emoce v prodeji

Kurz na míru

Základní info

 

  • Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal?
  • Co je tajemstvím nejlepších obchodníku?
  • Jak získat důvěru zákazníků během několika minut?
  • Čím můžeme přivést zákazníka k poznání, že náš produkt je správnou volbou?
  • Jak obhájit vyšší cenu kvalitnějších produktů?
  • Jak může obchodník prodat i beze slev a ústupků zákazníkům?
  • Kteří zákazníci dávají obchodníkům zabrat a proč jim prodá jen skutečný profesionál?
  • Jak se dá udržet nadhled a dobrý pocit i během náročných obchodních jednání?

Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Emoce v prodeji.

 

Popis

Seminář Emoce v prodeji je o emocích obchodníka a emocích zákazníka. Je to chemie, která může působit jako přitahující síla a nebo jako síla odpuzující. V obchodě, a v životě dozajista také, uvítáme, když to bude síla přitahující.

Mnoho obchodníků přijde ke klientovi a aniž se rozhlédnou, začnou mluvit. Začnou vykládat o tom, s čím přichází. Obchodník prostě prezentuje to, co se naučil.

Po krátkém zopakování základních principů z Neuvěřitelného semináře o prodeji se naučíte ukáznit sami sebe jako obchodníka, abyste u obchodního partnera získali autoritu, respekt. Vylepšíte svou schopnost pružně a hladce znovu otevřít obchodní jednání, které bylo na mrtvém bodě. Naučíte se zákazníka odhadnout a zvolit správnou emocionální úroveň pro úspěšné obchodování.

Naučte se dostat obchod do emocionální oblasti tak, že zákazník ví, co potřebuje a že to potřebuje od vás!

Komu je seminář určen?

Zkušeným prodejcům, manažerům prodejních týmů, klíčovým specialistům, kteří mohou přivést zákazníka ke koupi.

Přínos

Účastníci se naučí nejen obchodním technikám, ale také schopnostem rozlišovat i velmi jemné detaily v průběhu obchodních rozhovorů, které často rozhodují o budoucím úspěchu celého jednání. Vybudování jistoty v prodeji, mít nástroje na zvládání námitek, zlepšit efektivitu v uzavírání obchodů. Absolvent semináře dokáže bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnout jeho námitky, má schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody a dokáže po obchodním jednání analyzovat, proč neprodal.

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech. Teorie je kombinovaná s konkrétními tréninky a cvičeními, které si účastníci v průběhu semináře osobně vyzkoušejí.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj.přímo u klienta.

 

Emoce v prodeji

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.