Asertivitou proti stresu

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
telefonní operátoři, bankéři, všichni, kteří při své práci využívají telefonní komunikaci

Cíl a přínos:
Uvědomit si vliv komunikačních dovedností na snižování stresové zátěže. Nacvičit asertivní reakce na nevhodné způsoby komunikace.

Obsah:
* Jsou telefonní operátoři ohroženi stresem více než jiné profese? - Obecné situace vyvolávající stres a konkrétní stresory práce telefonních operátorů
* Jaké komunikační dovednosti mohu použít pro snížení stresové zátěže - asertivita, efektivní řešení konfliktů
* Jak reagovat na neproduktivní styly komunikace - nácvik asertivních technik ve směru snižování rizika eskalace konfliktu

Asertivitou proti stresu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.