Efektivní komunikace v obchodním vztahu

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb

Cíl a přínos:
Zdokonalit si komunikační a vztahové dovednosti. Posílit schopnost opravdu účinně využívat všech relevantních prostředků komunikace k efektivnímu srozumitelnému informování a ovlivňování postojů klientů.

Obsah:
* Jaké máme prostředky k ovlivňování postojů druhých
* Emoční inteligence - módní pojem nebo základ úspěchu ve vztazích
* Jak opravdu naslouchat a zpracovávat informace, radosti a úskalí dnešních informačních lavin
* Co znamenají a k čemu lze využít rozdílné styly vyjadřování
* Proč kvalitní rozhovor dělají otázky a kdy, jaké využívat
* Techniky přijímání a překonávání odlišných postojů

Efektivní komunikace v obchodním vztahu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.