Organizační informace a podmínky účasti
-
Závaznou přihlášku s potvrzením o úhradě účastnického poplatku zašlete nejpozději do 5. dne před konáním akce na adresu firmy SEKURKON, Rašínovo nábř. 26/50, 128 00 Praha 2, tel.: 224 916 473, fax: 224 910 684, e-mail: sekurkon@sekurkon.cz;
pobočka OSTRAVA: Zdena Stiborová, nám SNP 1, 700 30 Ostrava-Zábřeh, tel./fax: 596 762 550, e-mail: ostrava@sekurkon.cz;
pobočka BRNO: Dana Kafoňková, Šumavská 31, PSČ 612 54, tel.: 549 131 555, fax: 541 236 510, e-mail: brno@sekurkon.cz.
-
Cena semináře: Při platbě v hotovosti se vložné zvyšuje o 189 Kč vč. DPH!!
-
Cena akce je stanovena dohodou mezi dodavatelem (SEKURKON) a odběratelem (účastník). Poplatek lze výjimečně uhradit na místě při registraci v hotovosti. Úhrada za publikace není povinnou součástí účastnického poplatku.
-
Na jednu přihlášku lze přihlásit více účastníků.
-
Platby poukažte na účet u ČSOB, a.s., Anglická 20, Praha 2, č. účtu 474240153/0300
SEKURKON IČ: 138 18 082, DIČ: 002-360814088
-
Podmínky storna: Při zrušení účasti do 10dnů před konáním akce vracíme 70 % a do 5dnů 50 % z celkového poplatku za akci. (Rozhodující je den doručení!) Při neúčasti přihlašovaného nebo jeho náhradníka poplatek nevracíme.
-
Přihlašující organizace (objednavatel) akceptuje nabídku dodavatele a závazně objednává účastníka na akci.
-
V případě změny data nebo místa konání akce, budou zájemci přihlášeni dle bodu 1 informováni.
-
Plátcům DPH připravíme na základě řádně vyplněné přihlášky daňový doklad, který účastník obdrží při registraci. Platba provedená před termínem konání akce je zálohou ve výši 100 % sjednané ceny, zúčtování bude provedeno v den konání akce předáním daňového dokladu. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den konání akce.
POZNÁMKA: Přihlášku zaslanou FAXem pouze evidujeme, účastník je však povinen předložit originál přihlášky nebo xerokopii při registraci.