OBCHODNÍ KORESPONDENCE
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Jazykový kurz na míru
- ID akce:117621
Popis jazykového kurzu na míru OBCHODNÍ KORESPONDENCE
Pro koho: Kurz je určen pro manažery a administrativní pracovníky se střední nebo pokročilou znalostí anglického jazyka, kteří se chtějí zdokonalit své dovednosti v oblasti obchodní korespondence.
Cíle kurzu: Kurz je zaměřen na zlepšení stylu psaného projevu, užívání výstižných slovních spojení a obratů i na celkovou správnost písemného projevu v různých oblastech. Do kurzu je možno zahrnout všechny navržené oblasti, nebo jenom oblasti vybrané.
Intenzita: Celý kurz trvá 40 vyučovacích hodin. Intenzivní kurz je možno absolvovat během pěti dnů, při frekvenci 2 x 2 vyučovací hodiny během deseti týdnů. Po skončení kurzu obdrží student certifikát dokládající absolvování kurzu.
Obsah výuky:
* Úvod, struktura a úprava dopisu, titulování
* Hromadná korespondence, datum, oslovení, ukončení, podpis
* Poznámky a zkratky, obsah a styl
* Poptávka, objednávka
* Odpověď a zaslání cenové nabídky
* Reklamace, řešení reklamací
* Úvěr, bankovnictví
* Agentury a zprostředkovatelé
* Doprava, pojištění
* Elektronická korespondence, další korespondence
* Interní sdělení a reporty
* Sjednání osobní schůzky
Cíle kurzu: Kurz je zaměřen na zlepšení stylu psaného projevu, užívání výstižných slovních spojení a obratů i na celkovou správnost písemného projevu v různých oblastech. Do kurzu je možno zahrnout všechny navržené oblasti, nebo jenom oblasti vybrané.
Intenzita: Celý kurz trvá 40 vyučovacích hodin. Intenzivní kurz je možno absolvovat během pěti dnů, při frekvenci 2 x 2 vyučovací hodiny během deseti týdnů. Po skončení kurzu obdrží student certifikát dokládající absolvování kurzu.
Obsah výuky:
* Úvod, struktura a úprava dopisu, titulování
* Hromadná korespondence, datum, oslovení, ukončení, podpis
* Poznámky a zkratky, obsah a styl
* Poptávka, objednávka
* Odpověď a zaslání cenové nabídky
* Reklamace, řešení reklamací
* Úvěr, bankovnictví
* Agentury a zprostředkovatelé
* Doprava, pojištění
* Elektronická korespondence, další korespondence
* Interní sdělení a reporty
* Sjednání osobní schůzky