MANAGEMENT
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Jazykový kurz na míru
- ID akce:117617
Popis jazykového kurzu na míru MANAGEMENT
Pro koho: Kurz je zaměřen na zdokonalování jazyka v základních oblastech pracovního zaměření vedoucích pracovníků a vyššího a středního managementu, kteří dosáhli střední jazykové úrovně.
Cíl kurzu: Cílem kurzu je upevnit a zlepšit komunikaci v angličtině s obchodními partnery a spolupracovníky v běžných situacích. Obsahem semináře je vyřizování finančních záležitostí, průzkum trhu, účast na obchodních jednáních a jejich vedení, nákup a prodej produktů a poskytování služeb různým segmentům trhu. Kurz je koncipován do tří jazykových bloků v nestejných časových délkách. Uvedené bloky vyučovacích hodin je možno čerpat všechny, nebo je volně kombinovat.
Intenzita: Všechny tři jazykové bloky v rozsahu 64 vyučovacích hodin můžete absolvovat během osmi dnů intenzivní výuky (osm vyučovacích hodin denně), nebo je možno koncipovat kurz jako čtyřměsíční při frekvenci 2 x 2 vyučovací hodiny za týden. Po skončení kurzu obdrží student certifikát dokládající absolvování kurzu.
Obsah výuky:
* Co je management, top management
* Manažer, výkonný ředitel a ředitel
* Struktura společnosti
* Schůze, prezentace, obchodní záměry a hodnocení
* Obchodní strategie
* Human Resources Management
* Výběr zaměstnanců, dovednosti, kvalifikace a motivace zaměstnanců
* Management výroby a provozu
* Zásobování, materiály a dodavatelé
* Struktura výrobního podniku
* Bezpečnost práce
* Inovace a zlepšování
* Obchodní filozofie
* Time management
* Stres a zvládnutí stresu
* Vedení a styly managementu
* Obchod mezi kulturami, rozdílnost kultur
Cíl kurzu: Cílem kurzu je upevnit a zlepšit komunikaci v angličtině s obchodními partnery a spolupracovníky v běžných situacích. Obsahem semináře je vyřizování finančních záležitostí, průzkum trhu, účast na obchodních jednáních a jejich vedení, nákup a prodej produktů a poskytování služeb různým segmentům trhu. Kurz je koncipován do tří jazykových bloků v nestejných časových délkách. Uvedené bloky vyučovacích hodin je možno čerpat všechny, nebo je volně kombinovat.
Intenzita: Všechny tři jazykové bloky v rozsahu 64 vyučovacích hodin můžete absolvovat během osmi dnů intenzivní výuky (osm vyučovacích hodin denně), nebo je možno koncipovat kurz jako čtyřměsíční při frekvenci 2 x 2 vyučovací hodiny za týden. Po skončení kurzu obdrží student certifikát dokládající absolvování kurzu.
Obsah výuky:
* Co je management, top management
* Manažer, výkonný ředitel a ředitel
* Struktura společnosti
* Schůze, prezentace, obchodní záměry a hodnocení
* Obchodní strategie
* Human Resources Management
* Výběr zaměstnanců, dovednosti, kvalifikace a motivace zaměstnanců
* Management výroby a provozu
* Zásobování, materiály a dodavatelé
* Struktura výrobního podniku
* Bezpečnost práce
* Inovace a zlepšování
* Obchodní filozofie
* Time management
* Stres a zvládnutí stresu
* Vedení a styly managementu
* Obchod mezi kulturami, rozdílnost kultur