Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    97323

Popis kurzu na míru Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC

Základní typy chování - agresivita, pasivita, manipulace a asertivita.
Co dělat v případě konfliktu, o co v konfliktu jde, eskalace konfliktu.
Vyřizování reklamací a stížností.
Emoce a zákazník.
Typologie temperamentu a typologie zákazníka.
Jak zvládnout problémové typy klientů.
Sebeovládání a stres v práci operátora.
Pasivní a aktivní telemarketing.