Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:97323
Popis kurzu na míru Efektivní telefonická komunikace II - pro středně pokročilé operátory CC
Základní typy chování - agresivita, pasivita, manipulace a asertivita.
Co dělat v případě konfliktu, o co v konfliktu jde, eskalace konfliktu.
Vyřizování reklamací a stížností.
Emoce a zákazník.
Typologie temperamentu a typologie zákazníka.
Jak zvládnout problémové typy klientů.
Sebeovládání a stres v práci operátora.
Pasivní a aktivní telemarketing.
Co dělat v případě konfliktu, o co v konfliktu jde, eskalace konfliktu.
Vyřizování reklamací a stížností.
Emoce a zákazník.
Typologie temperamentu a typologie zákazníka.
Jak zvládnout problémové typy klientů.
Sebeovládání a stres v práci operátora.
Pasivní a aktivní telemarketing.